Jeg har jobbet innen det kontoradministrative feltet i omtrent hele min yrkeskarriere.
Jeg har vært heldig og fått anledning til være en bidragsyter i mange spennende virksomheter, – både for virksomheter i vekst, utvikling og omstilling i med- og motgangstider. Og det innenfor mange forskjellige bransjer, – juridiske tjenester (advokat, inkasso og eiendomsmegling), revisjon, regnskap, helsetjenester, kommunikasjon, salg, teknologi samt håndverkerbransjen.
Dette har gitt meg en svært verdifull ballast som var avgjørende for at jeg i 2016 tok spranget; sa opp en fast jobb og startet HR Vikar AS.
Målet var da å skape en spennende og interessant arbeidsplass for meg selv, samt kanskje på sikt også kunne utvikle selskapet til å bli en arbeidsplass for flere.
Jeg ser på meg selv som en serviceorientert tilrettelegger som er i stand til å ta tak i de oppgaver jeg blir satt til å gjøre. En «god pedagog» sier flere.
I tillegg til min kompetanse innenfor kontoradministrasjon har jeg også opparbeidet meg en god kompetanse som regnskapsmedarbeider, herunder bl.a. regnskapsførsel, fakturering, kundeoppfølging, KS-arbeid og markedsarbeid.
Jeg behersker bruken av blant annet følgende programvare:
- Tripletex
- Zirius
- Visma Web-faktura
- Visma eAccounting
- Visma Mamut
- Power Office
- Microsoft Office Word, Powerpoint, Excel
- Opus Dental
- Questback
- Deltager.no
- Agresso
- Visma Approval
- Publiseringsverktøy – web – WordPress
